יומן דיגיטלי | Digital Diary עלילתי, גמר, 2022, 17:50 דק'
תקציר: אנטון בן ה־18 מתגורר בדירה דחוקה עם סבתו ומבלה את ימיו בחברת גברים צעירים שגונבים פלאפונים וסוחטים את בעליהם. כשאנטון גונב פלאפון מבחורה בשם מיתר, הוא נאבד בתוך עולמה, שאותו היא מתעדת באובססיביות בגלריית הסרטונים שלה.
בימוי: יסמין שפט
תסריט ובימוי: יסמין שפט
צילום: זיקו בן יעקב
הפקה: סיון אייל
עריכה: זיקו בן יעקב
בהשתתפות: תומר קרקעי, שקד מוכיח, סבטלנה דמידוב, נרי כהן, אליאור אבייב
תמיכה בהפקה: בתמיכת קרן גלפנד
בלה של צהלה | Bella of Tzahala דוקומנטרי, גמר, 2022, (בתהליך פוסט)
תקציר: צהלה בת ה־19 נכנסת להריון בלתי רצוי שמאלץ אותה לבחון מחדש את הקשר התלותי בינה לבין אמה, בלה.
תסריט ובימוי: יסמין שפט, עמית גביש
צילום: יסמין שפט
הפקה: לב אורלוב
עריכה: יסמין שפט
בהשתתפות: צהלה טויטו, בלהה טויטו
תמיכת הפקה: בתמיכת קרן גליל
הבשורה על פי אליאס | The Gospel According to Elias עלילתי, ביכורים, 2020, 10:00 דק'
תקציר: אליאס אבו־מאנה, השוטר הכי צעיר בתחנה, נשלח ליישוב מבודד כדי לבצע את משימתו הראשונה.
בימוי: יסמין שפט
תסריט ותחקיר: יסמין שפט, לב אורלוב, סעוד קסאס
צילום: לירון קורן
הפקה: לב אורלוב
עריכה: יסמין שפט
עיבוד מוזיקלי: ישי ברוקשטיין
בהשתתפות: עלא דקה, יעל אבוקסיס, ערן בן זאב, שרון אלכסנדר, דוית גביש, הילה פלדמן
תמיכת הפקה: בתמיכת המיזם לקולנוע ולטלוויזיה בירושלים
פסטיבלים: פסטיבל הסולידריות לקולנוע וזכויות אדם בסינמטק תל־אביב; הפסטיבל היהודי במונטריאול, קנדה
יסמין שפט
Yasmine Scheft
נולדה ב־1995, גדלה בכפר־ידידיה ולאחר מכן בצורן. למדה בתיכון רבין בתל־מונד במגמות מחול ואקולוגיה. הדריכה כתיבה ומשחק בשנת שירות דרך תנועת תרבות. במהלך הלימודים בסם שפיגל עבדה בתיאטרון החאן כמלבישה ואביזרנית. בהמשך השתלבה בהפקות טלוויזיה וקולנוע ישראליות רבות בתחום הארט וההפקה וכעוזרת בימוי.
השתתפות בהפקות
תסריט ובימוי: "יומן דיגיטלי", עלילתי, גמר; "בלה של צהלה", תיעודי, גמר; "הבשורה על פי אליאס", עלילתי, ביכורים צילום: "בלה של צהלה" (בימוי: יסמין שפט ועמית גביש), תיעודי, גמר עריכה: "בלה של צהלה" (בימוי: יסמין שפט ועמית גביש), תיעודי, גמר; "מה נשתנה" (בימוי: סלומון צ'קול), עלילתי, גמר; "הבשורה על פי אליאס" (בימוי: יסמין שפט), עלילתי, ביכורים ע. במאי: "Refeel" (בימוי: עומר הראל), עלילתי, גמר ניהול תסריט: "מה נשתנה" (בימוי: סלומון צ'קול), עלילתי, גמר